lørdag den 11. august 2012




Her er det hjørne, hvor alle mine ideer bliver til virkelighed! ♥
Læg mærke til Reklamen for FDB møbler ;-)
Sybordet har jeg arvet fra min mands familie. Den gamle symaskine ligger under pladen, og den virker :-) Elsker de tre små DYBE skuffer, hvor jeg har alt det vigtigste lige ved hånden. :-)
Køkkenskabet med glaslåger har jeg også arvet fra en god ven. Det havde stået i 30 år som opbevaring i en garage, men det har fået en gang hvid maling og shellak. Det er bare blevet SÅ lækkert! ♥
Da vi ryddede op på loftet i vores hus, fandt vi en stol fra 60'erne, som er mit næste projekt. Den er i teaktræ, og skal have shellak ligesom skabet, og så skal den stå i samme hjørne. Jeg har allerede ombetrukket sædet, så glæder mig til at vise jer den, når den er helt færdig! :-)





Her er vores soveværelse. Jeg har lavet puderne i farver som går igen i FDB-reklamen på modsatte væg. Over sengen står der "Amor Vincit Omnia". = "Kærlighed overvinder alt"! Det ordsprog betyder meget for vores familie. Bogstaverne er i plastik og er købt af bogstavsnedkeren på nettet. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar